Jeśli w trakcie użytkowania naszych produktów PASSO napotkałeś na jakieś problemy z drukowaniem lub Twoja drukarka nie funkcjonuje prawidłowo, możesz sam w szybki sposób ocenić z jakim problemem masz do czynienia. Zajrzyj do działu "najczęściej zgłaszane problemy" i sprawdź jakie mogą być tego przyczyny.
Jeśli to narzędzie nie pomoże Ci rozwiązać Twojego problemu proponujemy Ci kontakt z naszym profesjonalnym serwisem, który zajmie sie Twoją drukarką lub kopiarką.
Pamiętaj !
Użytkowanie produktów PASSO nie narusza warunków gwarancji Twojego urządzenia. Nabywając nasz produkt i instalując go w swojej drukarce, zyskujesz dodatkowe uprawnienia w wyniku gwarancji na nasze produkty. Jeżeli ekspertyza serwisowa wykazała awarię wynikającą z użytkowania produktu PASSO wówczas zapewniamy darmową naprawę lub konserwację urządzenia. W powyższej sytuacji skorzystaj z zakładki formularz kontaktowy a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą.
Każdemu naszemu Klientowi proponujemy również dodatkowe usługi serwisowe w zakresie: naprawy, konserwacji, czyszczenia lub porady serwisowej. W tym celu wystarczy zadzwonić pod numer infolinii
801 200 300 lub skorzystać z formularza kontaktowego.
Decyzja o zakupie drukarki w każdym przedsiębiorstwie powinna być poprzedzona analizą wszystkich kosztów związanych z eksploatacją. Kontaktując się z nami możesz liczyć na fachową poradę w zakresie doboru odpowiedniego urządzenia dostosowanego do Twoich potrzeb.
Wszystkie sprawy związane z obsługą serwisową w Polsce:
UNIBIT sp z o.o.
40-246 Katowice
ul. Porcelanowa 51
Możesz się z nami skontaktować zarówno poprzez naszą ogólnopolską linię informacyjną
801 200 300
jak również poprzez nasz formularz kontaktowy.