Skrócony tekst gwarancji na tonery marki PASSO
Firma UNIBIT dokłada wszelkich starań, by zapewnić w każdym oferowanym przez siebie produkcie najwyższą jakość druku oraz odpowiednią wydajność drukowanych stron. Kartridże tonerowe PASSO objęliśmy systemem „dwuletniej gwarancji” na następujących warunkach:
- Producent kartridży tonerowych gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie swojego produktu, do czasu wyczerpania medium drukującego.
- Gwarancja na produkt wygasa po okresie 2 lat od daty zakupu na podstawie paragonu lub faktury.
- W okresie gwarancyjnym firma zobowiązuje się do naprawy lub wymiany reklamowanego produktu w okresie 21 dni od daty przyjęcia produktu przez producenta do reklamacji.
- UNIBIT gwarantuje kompatybilność tonerów zgodnie z podaną listą drukarek na opakowaniu i w przypadku uszkodzenia drukarki wynikającego z nieprawidłowej pracy kartridża tonerowego PASSO, zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, stosując procedurę ekspertyzy serwisowej.
- Pamiętaj! Elektroniczny CHIP zamontowany w kasecie z tonerem jedynie zlicza ilość wydrukowanych stron. Ponadto sugeruje poziom wyeksploatowania materiału w oparciu o 5% pokrycie danym kolorem strony w formacie A4 wg przyjętych norm ISO 19752, ISO 24712 lub testu PASSO. Elektroniczny CHIP nie zlicza ilości barwnika (proszku tonerowego), jaki został użyty do wykonania wydruków.
Pełne warunki gwarancyjne znajdziesz w dziale centrum pobierania.
UWAGA !
Pamietaj! Zanim dokonasz zgłoszenia serwisowego sprawadź wszystkie okoliczności, kóre mogły wywołać awarię. Tutaj znajdziesz narzędzie, które pomoże Ci w takiej sytuacji.
Przeanalizuj wszystkie okoliczności, a być może sam zdołasz usunąć problem i szybko uruchomisz swoją drukarkę.