Skrócony tekst gwarancji na kartridże atramentowe marki Passo
Kartridże atramentowe PASSO objęliśmy systemem „dwuletniej gwarancji” na następujących warunkach:
- Producent kartridży atramentowych gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie swojego produktu do czasu pierwszych objawów wyczerpania medium drukującego.
- Gwarancja na produkt wygasa po okresie 2 lat od daty zakupu na podstawie paragonu lub faktury.
- W okresie gwarancyjnym firma UNIBIT zobowiązuje się do naprawy lub wymiany reklamowanego produktu w terminie 21 dni od daty przyjęcia go przez producenta do reklamacji.
- Firma UNIBIT gwarantuje kompatybilność produktu zgodnie z podaną na opakowaniu listą drukarek.
- W przypadku uszkodzenia drukarki, wynikającego z nieprawidłowej pracy kompatybilnego kartridża atramentowego PASSO, firma UNIBIT zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, stosując procedurę ekspertyzy serwisowej.
Pełne warunki gwarancyjne znajdziesz w dziale centrum pobierania.
UWAGA !
Pamietaj! zanim dokonasz zgłoszenia serwisowego sprawadź wszystkie okoliczności, kóre mogłyby wywołać awarię. Tutaj znajdziesz narzędzie, które pomoże Ci w takiej sytuacji. Przeanalizuj wszystkie okoliczności, a być może sam zdołasz usunąć problem i szybko uruchomisz swoją drukarkę.